Sunday, March 18, 2012

Hei!

Lõpuks on vaheaeg kätte jõudnud ja tuleks uurimustööga tegelema hakata. Ilmselt teen Birk Rohelennust kes tundub huvitav kirjanik. Algul plaanisin teha koljudest kuid ei leidnud sellist materjali nagu tahtsin. Üldiselt peaksingi vaheajal enam-vähem oma uurimustöö valmis saama.Sel aastal on ka mingid eriliselt "toredad" nõuded, mille järgi peab infot võtma 3 erinevast allikast, Birk Rohelennust ma aga saaksin põhiliselt ainult netist infot, kuna ta on noor autor ei ole tal ka eluloo raamatut ilmunud. Homme läen linna, tahan Laurale kingituse ära osta ja järgmisel veerandil peab tööõpetuses ehtekomplekti tegema. Hakkan ka seda kavandama, kuna kooliajal on liialt kiire. Laural oli reedel sünnipäev, seetõttu oli koolis üpriski talutav. Asja tegi toredaks veel see, et meil oli vaid 2 ainetundi ja esimene oli vaba, siis oli mate ja peale seda tuli inimeseõpetus, kus rääkis linnavalitsusest Vahur Mäe vabatahtliku tööst ja muust sellisest. Siis oli tund vaba aega ja läksime Laura ja Elluga linna. Midagi erilist ei teinud aga söögipausi koos monsteri,kismeti ja krõpsudega tegime küll ja ennegi kui aru saime pidime me juba suunduma karjääripäevale,kohtumajja. Kohtumajas näidati meile kohtusaale ja räägiti kriminaalhooldaja tööst. Mulle meeldis see väga kuna pärast me rääkisime ka näiteks , suitsetamisest, alkoholist , vägivallast, narkootkumidest ja muust sellsest mille pärast vaglasse satutakse. Meile räägiti ka sellest kuidas kriminaalhooldajaks õpitakse. Me olime seal pea pool tundi kauem kui pidime. Samal päeval saime ka tunnistused, mina olen enam-vähem tunnistsega rahul kuna mul oli kaks nelja, üks kolm ning ülejäänud olid viied. Geograafia kolm oleks võinud ära jääda, aga muidu olin tunnistusega rahul. Kirjandus, mis on mul mõlemad eelmised veeradnid 3 olnud, tuli nüüd 5.Agatoredat vaheaja jätku kõigile!!:)

No comments:

Post a Comment