Thursday, March 29, 2012

Jälle kool.

Nüüd vaheaeg läbi ja nagu ennem krjutasin, siis midagi erilist ei teinud. Hinnete kohalt olen hetkel veel enam jaolt rahul. Mulle ei pandud eelmise veerandi lõpul matemaatika hinnet välja ja teisipäeval tegin töö järgi, parandasin kolmelt miinuselt kolmele. Ja veerandi hindeks tuli 3, kuna mul oli 3/4 vahel.  Muidu on mul vaja pingutada ainult loodus õpetuses, sest seal mul nii ja naa nelja seis. Kirjanduses on hakanud PALJU paremini minema kuna istun seal tunnis üksi ja õpetaja nina all. Kui ennem oli mul kaks esimest veerandit kolmed, siis nüüd oli 5. Ka Eesti keeles lägheb hästi. Saan kõigest lõpuks aru mis õpetaja räägib. Samuti matemaatikas, kui tunnis kuulata ja kaasa teha, siis koju palju ei jää ning teemat hakkab valdama suht kiiresti ja lihtsalt. Vene keel on minujaoks väga lihtne aine. Koju ei anta kunagi palju teha ja kontrolltööd ka neljad, viied. Kuigi aasta algul oli´küll kõike, siis nüüd on veerandi jooksul heal-juhul 1 kolm. Sel pool-aastal hakkas meil ka Informaatika tund. Mulle see suhteliselt meeldib. Hetkel olen omast arust kõik ülesanded ära teinud ja plussid on ka kõik. Mulle meeldib blogisse sissekandeid teha rohkem, kui neid asju, mida tegime eelmise aasta arvuti õpetuses. Minujaoks on see tund meeldiv. Ma ei tea, mida ma täpselt õppinud olen siin tunnis, aga ma arvan, et blogi tegemist ka.

No comments:

Post a Comment